سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانشمندی که از دانشش استفاده می شود، از هزار عابد بهتر است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

سلام.از دخترا و پسرا هرکی دوست میخواد اطلاعاتش تو نظر خصوصی بذاره تا هم واسه کسی مزاحمت ایجاد نشه و هم اطلاعات شخص مورد نظر بهتون معرفی بشه


 نوشته شده توسط رضا در پنج شنبه 93/1/7 و ساعت 11:2 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

من خیلی تنهام.یه همدم میخوام
رضا
من خیلی خیلی تنها و بی کس هستم.همش در آرزوی یاری مهربان بوده ام ولی نمیدانم چرا خدا کسی را نمیرساند.شاید باورتان نشود ولی در طول عمرم فقط با یک دختر معاشرت داشته ام که اونم خودش ارتباط برقرار کرد.به اندازه ای بهش علاقه داشتم که قابل وصف نیست.اونم همین حس به من داشت.قرار بود ازدواج کنیم ولی ....... الان واقعا دارم دیوانه میشم.بار الها هیچ کس را بی کس و تنها مگذار.آمین

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 7
مجموع بازدیدها: 38766
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه